skriver av mig lite bara

åh, jag tycker det är så omoget och först liksom vara skit elak, så blir man trött på det
och ba, 'men hör inte av dig om du tycker så om mig då?' och sen skyller den på en själv
visst man skrev 'du behöver la inte höra av dig då' men ändå, varför ska den höra av sig
om den bara ska skriva en massa skit till en?
liksom då känns det som att den bara kan skita i en, i stället för att trycka ner
en med skit som inte ens är sant, plus att de inte kan trycka ner mig.
ingen ska kunna trycka ner mig, för jag är jag och det är inte mitt fel om
någon har något emot mig, ändrar mig inte för någon.
och dig ska jag fan inte förlåta den här gången.
du utnyttja mig förra gången, men det ska inte få hända igen, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0