I'm not a shoulder to cry on

har klippt mig, eller inte idag. de va för en vecka sen haha!
men har glömt att skriva det.
kom på en grejj, det är inte så snyggt med långt hår.
det är mest bara slitet och fult. men det är min åsikt.
plus att det är i vägen, och svår hanterat, och det är inte många som
klarar av det. oh i know a lot of those.

så här blev det i alla fall:



ojämt, jag vet. det är DÄRFÖR jag aldrig går till frisörer.
det blir inte som man själv vill, för kort eller långt.
ojämt och fan vet allt!

aja, ska jämna till det när jag får tiden till det.


I alla fall, ska träffa Linnea Gustafsson någon dag framöver, och
fredag blir det gbg och krogen med/kolla på sötaste! :D hihi, kär.
sen till honom, sen hem för att jobba.. men det är ju pengar i alla fall!
super bra!

Hoppas det är bra med alla er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0