i buss till lilla ulricehamn!

hallojsan, sitter precis just nu i buss på väg till Ulricehamn, lagom trött efter en super bra kväll igår!
fick låna bilen och var inne i stan med sofia bredvid mig och emelie och hennes kompis i baksätet, träffa julia och busade med robin's epa, lagom kul, eller ja busigt, vi ville göra något busigt så det funkade ju. hihi
idag ska jag hem till pappa, som för övrigt har köpt ny bil, han har sålt min bebis. bilen jag ville ha, deprimerande, men ja den nya duger la antar jag.
och gör den inte det, får han byta igen. eller?
är inte alls pepp på 3,5 timmar i bil. verkligen inte.
i alla fall, sen ikväll kanske jag åker till Linnea och grattar henne för hon fyllde ju FUCKING 18 IGÅR! GRATTIS BBY!
kanske köper med mig något mys till henne.. hihi.

här får ni en bild i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0