dag 1 en bild på mig + 10 fakta

1. jag saknar att bo i ulricehamn
2. jag vill egentligen gå frisörlinjen, men kom inte in nära nyköping
3. jag älskar sommar, men hatar kryp
4. jag kan inte simma
5. jag älskar min syster johanna över allt annat, hon är min bästa vän.
6. jag får inte gå över vägen innan johanna har kollat trafiken, efter vi såg filmen jag saknar dig
7. jag hatar att bråka med mina närmsta vänner, som jag gjort ganska mycket det senaste
8. jag är slarvig och glömsk
9. jag gillar inte mitt utseende och min storlek
10. jag är väldigt trött på den här listan

Kommentarer
Postat av: Juuliiiaaaaa

10. jag är vädligt trött på den här listan. HAHAH MADE MY DAY!

2012-01-19 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0